Jak naprawić problemy z głośnikami iPhone’a?

Istnieje wiele powodów, dla których głośnik może być uszkodzony. Jednym z nich może być to, że fale dźwiękowe nie są odpowiednio wzmacniane z powodu zakłóceń lub przeszkód w wewnętrznych obwodach iPhone’a. Innym powodem może być jakaś usterka w sprzęcie iPhone’a, która powoduje, że wytwarza on mniejszą głośność niż inne głośniki.

Jaki jest najlepszy sposób na zapobieganie problemom z głośnikiem iPhone’a?

Nie ma jednego rozwiązania tego problemu. Możesz wykonać następujące czynności:

– Sprawdź ustawienia swojego telefonu. Sprawdź, czy zmniejszyłeś głośność lub ją wyciszyłeś. Jeśli tak, włącz go ponownie i sprawdź, czy to rozwiąże problem.

– Uruchom ponownie telefon, naciskając i przytrzymując przycisk zasilania, aż się wyłączy, a następnie naciśnij i przytrzymaj ponownie, aż zobaczysz czarny ekran z logo Apple na środku. Puść, gdy zobaczysz ten ekran, a następnie poczekaj, aż telefon uruchomi się ponownie, zanim sprawdzisz działanie głośnika.

– Usuń brud lub kurz z otoczenia głośnika za pomocą bawełnianego wacika zwilżonego alkoholem lub sprężonym powietrzem (jeśli to możliwe).

– Jeśli żadne z tych rozwiązań nie działa, skontaktuj się ze Wsparciem Apple w celu uzyskania dalszej pomocy przez

Jakie są przyczyny problemów z głośnikiem iPhone’a?

Istnieje wiele powodów, dla których głośnik iPhone’a może nie działać.

Pierwszą rzeczą do sprawdzenia jest głośność. Jeśli masz telefon na najniższym poziomie głośności i nadal nic nie słyszysz, prawdopodobnie problem dotyczy słuchawek, a nie głośnika iPhone’a. Inną możliwą przyczyną niedziałania głośnika iPhone’a jest aktualizacja oprogramowania. Jeśli ostatnio zaktualizowałeś i teraz Twoje głośniki nie działają, spróbuj ponownie uruchomić telefon i sprawdź, czy to rozwiąże problem.

Jak radzić sobie z brakiem dźwięku ze słuchawek po podłączeniu do iPhone’a lub iPada?

Jeśli nie masz dźwięku ze słuchawek iPhone’a lub iPada, możesz zrobić kilka rzeczy, aby rozwiązać problem. Pierwszą rzeczą, którą należy sprawdzić, jest to, czy słuchawki są podłączone. Niektórzy ludzie myślą, że ich słuchawki są podłączone, gdy w rzeczywistości po prostu siedzą luźno wokół gniazda w swoim urządzeniu. Jeśli to nie zadziała, spróbuj je odłączyć i ponownie podłączyć. Jeśli nadal nie działają, może to być problem z ustawieniami głośności urządzenia. Aby to sprawdzić, przejdź do Ustawienia -> Muzyka -> Limit głośności i upewnij się, że nie jest ustawiony na „Nigdy”.